söndag 6 januari 2013

Magen...

Här har vi dagens bebis mage =) imorn byter vi vecka och går in i vecka 34! Shit....
Alltså tiden går så galet snabbt nu... De e väl tur att jag tycker så fast jag bara går hemma. Imorn är de bara 14 dagar kvar tills jag går på mamma ledigt... Galet overkligt..!
De svider lite i skinnet vid naveln. De spänner väl på =) inte så konstigt...

Än så länge har jag inte fått en enda bristning, de lär väl hinna komma men jag e glad så länge de håller sig borta. Visst, kommer de så kommer då.. De e ju inte så att jag går och visar magen alla dagar så de har väl ingen större betydelse ändå.

Jag mår ganska bra just nu.. Men känner mig trött till och från. Tar mig inte riktigt tiden att lägga mig och vila som man kanske borde. Magen är väldigt öm på insidan på kvällarna. De gör ont i magen när jag försöker svänga mig och hur jag än ligger är de obekvämt och gör lite ont. Svårt att förklara på vilket sätt det gör ont. Men de är alltid över till morgonen. Men som sagt det är inte många veckor kvar nu!
Har lite kvar att tvätta.. Sen tror jag att vi är redo... Typ... =)


2 kommentarer:

  1. Jag gick 2 graviditeter utan en enda bristning på magen, däremot lår å bröst fick... men förra ggn fick jag 3 st på magen å nu ha d dykt upp nån enstaka till. Men d e smällar man får ta :) jag ser på min nedräkningen att jag har 22 dagar till bf. Overkligt nära, fattar int riktigt.

    SvaraRadera
  2. Börjar närma sig nu! ;)

    Fick inga bristningar alls på magen med Emma (och några riktigt svaga/små på brösten), hittills inte hittat några bristningar under den här graviditeten.. men är ju några dagar kvar ;)

    SvaraRadera