måndag 27 april 2009

Fan jag mår skit.

Ja på riktigt. Jag mår verkligen skit. Har mått illa sen jag steg upp i morse! Mår fortfarande skit illa. Känns som att jag skulle kunna kasta upp vilken sekund som helst=/ Känns som att jag måste ligga stilla hela tiden för att de inte skall komma upp..
va fan kan de va nu då. Men jag har ju haft ont i magen oxå. Kan de va min magkatarr som kommit tillbaka. Har ju känt en hel del stress inom mig den senaste veckan eller två. Så de kan mycket väl va de.
Nej om jag skall försöka somna nu då å hoppas på att inte må lika illa när jag vaknar igen. Men de är svårt att somna när man har den där känslan att man bara skulle kunna spy vilken sekund som helst.. Usch...
Godnatt

5 kommentarer:

  1. Lät inge vidare det tjejen..krya på dig;-)

    SvaraRadera
  2. Sådär kunde jag känna när jag vänta Aron =o)... Nej men du, krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Men janni då, har du glömt berätta ngt nu? :p

    SvaraRadera
  4. Nej nej inget sånt än.. Är nog ett annat problem. Måste väl gå till farbror doktorn och få lite medicin så kanske de går över=)

    SvaraRadera
  5. Förresten vem Är sparven?

    SvaraRadera