fredag 10 april 2009

Kommer att sakna dig!


Ja idag åkte mitt hjärta till Sverige på skoter semester.. Gud va jag kommer att sakna honom! Fast ibland kan de bara va bra att få sakna varandra lite. Även om de känns lite jobbigt. Tråkigt bara att jag e ledig den här helgen! Jag hade lika bra kunnat jobba nu när han e borta. Då hade tiden gått lite snabbare. Han kommer inte hem fören på onsdag med sista båten. Suck.. Men kanske man skall pyssla om sig själv lite ikväll.. Ett skönt fotbad kanske och ett glas vin. Låter skönt. Mina fötter behöver pysslas o lite. en hår inpackning skulle jag ocå behöva göra. Men de kanske jag kan göra imorn så att jag har nåt att göra då med.

Jonas mamma hade gett oss en påsk kruka med blomster arangemang i. Den va jätte fin. Synd bara att jag inte har någon kamera nu. Jonas tog med den. Jag skall ha en till men den vet jag inte var den är. Misstänker att den är i maskinhallen på fyra meters höjd. Skit..
Men vi får se om jag kan hitta den imorn. Altanen ä ju oxå klar nu men de har jag inte heller nån bild på.

Jo just de. Jonas hade fått två kalvar idag. Guud så söta dom va!! Den ena va riktigt söt. Ville bara klappa den. Men man kan inte rikitgt bara gå in. Inte jag iaf.
Nej jag skall inte skriva så långt. De blir bara jobbigt för den som läser.
Men Glad Påsk till alla.. Skriver mer sen när jag är uttråkad.
Men först skulle jag vilja rekomendera ett program som är så jävla roligt. Jag skrattar så att tårarna sprutar. Men sen e jag ju skade glad oxå. De är på Kanal 5 och de heter WIPE OUT. As kul. Tittade föresten på The Hills idag oxå. Åh älskar de programet. Kul att få frömma sig bort lite.

Nej Glad Påsk igen alla glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar