tisdag 21 april 2009

Jobbat, umgåts, vilat.... Kramas..


Fannie lilla Fannie=) skolavslutningen 2008? jo!

Ja så har man fått en till dag att gå.. Igår va en riktig skit dag på jobbet! Fick jobba som ett jävla svin för att hinna bli klara i tid.. Suck. Vi har de tungt nu. Kändes som att allt som kunde gå fel gick fel. Idag har väl inget gått fel på så vis, men de har ändå varit tungt!!!! Jag kände mig helt slut och skit stressad!!! Ville bara sjunka genom marken ett tag.
Va nere i källaren på jobbet och fixade lite, då ser jag att jag fått mess av Fannie. Hon ville träffas..
Så efter jobbet åkte jag till henne. Sen åkte vi till godby och handlade lite. Tog en fika där, snackade lite skit. Fick prata av mig om mina jobbiga jobb dagar. Samt lite annat roligt. Jag tycker de är så skönt att gå å handla och bara få snacka skit. Sen körde jag hem henne igen. Men vi satt kvar i bilen ganska länge och fortsatte prat. Gamla minnen, skaer som hänt. Man fick sig några välbehövda skratt. Så tack för en skön eftermiddag....

Åkte sedan hem, och åt middag med min karl här hemma. Fisk soppa. Jätte gott. Oj va jag hade längtat. Även fast jag åt de till lunch idag på jobbet. Men gott va det iaf. Sen resten av kvällen har jag spenderat på soffan. Är så OTROLIGT trött!!! Jag vet inte va de är med mig nu. KÄnner mig riktigt trött i kroppen och "sinnet". Igår somnade både jag och Jonas på soffan. Samma hände ikväll. Kanske man borde lägga sig lite tidigare på kvällarna. Är ju alltid uppe så länge. Men de väl för att jag somnar och sen vaknar och blir då pigg.. hmm... Nej imorn blir de nog i säng tidigt iaf. Och nu skall jag nog lägga mig. Klockan har återigen passerat midnatt. Suck..
Nå ja.. Godnatt

1 kommentar:

  1. <3 Ritkigt trevligt att prata av sig och speciellt krydda med de goda gammla minnena.
    Du, den här bilden visste inte jag att du hade:)
    Har du flera hemliga;)?
    kramar hjärtat ses imorgon på.....jobbet..

    SvaraRadera