tisdag 14 april 2009

Trött mest hela dagen.

Ja idag har jag varit trött mest hela dagen. Vet inte varför, kanske jag håller på att bli sjuk. Eller så kanske det är för att jag inte får i mig någon näring när jag fortfarande måste äta flytande förda. Blir inte så mycket variation. De blir smoothie och tomatsoppa. Inte direkt någon energi när man skall jobba. Längtar efter att få böja äta mat igen. Va till kantarellen idag med Gunilla. De är som tortyr att gå i i butiken utan att få handla hem mat=( Men men....
Har varit trött hela kvällen oxå. Borde ha gått i säng redan vid nio ikväll, men som vanligt sitter jag uppe fast jag egentligen inte har nåt speciellt jag skall göra. Men jaghar iaf satt igång en tvätt maskin. Så nu är den i torktumlaren. Nån nytta gör man ju=)

Satt en stund i solen med Gunilla och Ullis. De va skönt! Man riktigt kände hur solen brände i ansiktet. Alla fräknarna titar fram nu när solen och våren kommer. Tusan. Men de e väl nåt man får leva med=)

Imorn kommer äntligen Jonas hem! Tiden har väl nog gått ganska snabbt, men de är ändå tråkigt att va själv. Mycket skönare att ha någon att prata med på kvällen. Även om amn inte pratar så har man ändå sällskap när man titar på tv.

Pratade med min pappa igår oxå. Han skall antagligen till LA och prov jobba. Fan va coolt! Får se va som händer sen då.

Nej om jag kanske skall dra mig till sängen nu då. Så at jag orkar upp imorn. Skulle ha jobbat kväll, men de krisa sig med personal så jag skulle jobba morgon istället. Men de hade varit skönt med en sovmorgon. Men så blev de inte. Skall ha en elev med mi imorn oxå. De tar ganka mycket på krafterna. Man måste tänka efter hela tiden på allt man gör och förklara varför man gör vissa saker. Inte alls min starka sida. Och till min stora fasa ville hon även ha hjälp med sitt YP som hon skall skriva. Men va fan, jag har ju skälv alltid fått hjälp med dom, eftersom att jag inte kan dom. Jag förstår inte texten. Så hur sall jag kunna hjälpa någon annan med de????? Suck. Nå får väl helt enkelt förklara lite vackert att jag inte kan hjälpa henne med de.

Nej återigen då... kanske man skall till sängen nu.....
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar