måndag 6 april 2009

Så va söndagen över=)

Ja jag hade ju lovat mig själv att reda upp i min garderob innan min sjukskrivning gick ut. Så idag va de dax att sätta igång med den. Som ni ser så är min garderob en enda röra. Jag vill inte sätta igång. Men ett löfte är ett löfte. Och nog vill man ju ha fint så att man hittar de man vill ha=) Lite vårstädning behövs ju alltid.

Och titta hur fint de blev sen! Fan va jag är stolt över mig själv. Men de tog lång tid.. Blev tråkigt snabbt och då hittade jag på annat att göra. Paus underhållning för mig=) hehe.. Men sen tog jag mig i kragen och fixade till det. Så nu har jag äntligen slängt bort en masa kläder som jag inte använder. Fixat och trixat för att få de fint och organiserat.. Go Janni!! tycker att jg gjorde ganska smart oxå med mina väskor. De ser så slarvigt ut att ha alla framme För jag har ju ett antal. Så jag la dom i en korg. (tryckte ner) Så ser de fint och städat ut.. kanon..


Fixade även fram lite skor. Men de e bara en del av alla mina skor. Alla får inte plats. Kankse jag skall slänga några, då kan man ju köpa nåt nytt kanske. Guud va jag längtar efter att få köpa lite vår och sommar skor!!! De kliar sååå i mina fingrar.. JAG VILL!!!! Men man vill så mycket. Men nåt nytt par skall jag iaf skaffa mig.
Skall upp tidigt Imorn, men de kommer stå idag på blogg datumet eftersom att jag skriver så sent på kvällen. Jonas och jag skall till stan och göra några ärenden. Sen köpa trall virke och sen hem och skruva så att vi får en altan. Gud va jag vill ha den klar.

Nej nu måste jag sluta skriva. Klockan är massor. Och jag måste sova..

2 kommentarer:

  1. Hej Janni!

    Har kikat igenom din blogg nu och ert hem är fantastiskt!
    Precis så skulle jag också vilja bo. Var ligger huset nånstans i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Du har varit jätte duktig!!!! / mamma

    SvaraRadera