onsdag 1 april 2009

Vårkänslor=)

Så här fint väder är det idag. Helt underbart, man blir så till sig, får en massa energi. Jag vill göra massor med saker men är ju just nu ganska begränsad med att kunna göra nåt. Har ganska ont i munnen idag. När skall de gå över?! Jag vill bli bra nu..

Så underbart vackert.. De har dock varit lite blåsigt idag. Men jag klädde ändå på mig och gick ut en stund på trappan och drack lite kaffe i solen. Då fick hundarna leka av sig lite medans jag försökte njuta en stund av solen..

Finns de nåt bättre än en kopp kaffe ute i solen=) jag tror inte de.. Vårkänslor i hela kroppen!


Vincent hade oxå lite mys i solen=)

Rullar runt lite.. Sötnos.

En glad Ronja hade jag oxå med mig som kaffe sällskap..


Zack passa oxå på att njuta i solen.. Men tycker att de borde göra ont att rulla på stenar. Men de kliar säkert gott..

Åh mysigt..

Åkte en sväng till affären. Kragen högt upp så att ingen skulle se hur svullen jag va i ansiktet=) Ville ha nåt fint att pynta med hemma. Lite vardagslyx måste man gå unna sig ibland.

Sen när Jonas kom hem och fikade gick vi en liten promenad ner till vattnet. de va så underbart vackert. Isen börjar smälta bort och fåglarna kvittrar.

Jonas med Zack.

Han ville nog gärna bada i de kalla vattnet. Men han får nog vänta en stund till=)

Jonas igen, med Zack och Ronja.. Vardagsmys i solen.

Ronja och Zack igen..

Sen när vi kom in från promenaden låg Vincent i soffan och "mös" i solen. Han e bara för gullig den där katten.
Fick förresten veta att jag fått ordinarie tjänst på mitt jobb idag. YES!!! Fan va bra. Nu behöver man inte oroa sig nå mer.. Helt underbart!!
Nej nu skall jag möblera om i lite kökslådor innan Jonas kommer hem. Måste göra nåt innan jag dör av uttråkning.
Tjohoo för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar