lördag 18 april 2009

Han är hemma,,,


Ja just de. Äntligen är min älskling hemma. Han kom hem i onsdags. Men de har jag väl egentligen inte hunnit skriva. Han har tydligen haft de bra. Men de kan man väl nästan se på bilen att han haft. De är iaf skönt att ha honom hemma igen.

Hmm.. den här dagen har varit ganska lugn. Jag va ju på begravning idag. Tyvärr hölls de mesta på finska så jag förstod ju ingenting. Men Cecilia hade ordnat en jätte fin bukett.. Så de va dagens goda gärning. Sen när jag kom hem lagade jag middag till mig och Jonas. Sen har vi bara tagit de lugnt. Va och tittadde på en till kalv som hade kommit idag, sen va vi efter hundarna. SÅ vid 20,30 va vi hemma. Låg i soffan tillsammans och tittade på Robinson. Men vi båda somnade i slutet så vi såg inte vem som åkte ut. Men de kan vi väl titta på sen på RETV. De e så skönt att liga mot hans bröst. Men jag somnar nästan alltid när jag lägger mig ner så. Känns tryggt på nåt sätt. Skulle önska att han skule sova med mig. MEn han kommer ävl hem ganska tidigt inatt iaf. Nu ligger katten breved mig och snarkar, hon ligger som en liten boll.. Kanske man borde dra sig till sängen nu..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar