tisdag 24 maj 2011

Begravning.

Förra veckan va jag på begravning i Sverige för min morfar. De va min andra begravning på två månader så nu vill jag inte gå på fler i år. Hur som helst så var det en väldigt fin begravning, den hölls inte i kyrkan. Jag tyckte att allt va jätte fint. Klart att de var ledsamt men de kändes ändå bra och de kom fram en massa fina minnen..
Så här såg rosorna ut som vi la på hans kista.. Han gillade gult. När man skulle gå fram och lägga blomman var det svårt att hålla tillbaka tårarna, eller det gick inte då..
Begravning är inte alls roligt, men de va trevligt att få träffa lite släkt fast de va under sådana trista omständigheter.. Man borde verkligen va bättre på att träffa varandra.. Ibland går de flera år mellan att vi ses.. Så borde det inte va.. men sånt är väl livet ibland..

Vila i frid nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar