måndag 2 maj 2011

Upp och Ner

Idag har mitt humör varit väldigt upp och ner! Jag kan inte styra de. Gråten ligger högt upp i halsen hela tiden. Jag vet att några faktorer som gör att mitt humör är som det är, men de är inte heller något jag kan göra åt..
Jag försöker va glad, men jag känner mig verkligen inte glad vissa stunder.. Och som sagt det där går upp och ner, ibland har man så mycket att va glad för så att man inte har nån lust att ens peta på de där ledsna. Men sen finns de stunder då allt bara känns skit och hopplöst. Men jag tror att man måste tillåta sig att känna att livet är lite skit ibland, man behöver inte alltid va glad. Men de bli lite halv jobbigt när bägaren rinner över. För visst sparar man på de och försöker trycka undan vissa känslor, men de kommer ju alltid till en punkt där de faktiskt rinner över.. Idag va en sån dag. De rann över...

På ta om nåt helt annat så fick Wildah följa med på en hundpromenad idag. Jag hade henne i koppel men bar henne hela vägen. Hon tyckte nog att de va spännande men kanske lite kallt.. Så hon fick sitta innanför min tröja en bit och sen fick hon sitta innanför Jonas tröja en bit.. Gull kisse...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar