måndag 23 maj 2011

Blommar för fullt.

Ja i Sverige blommar det för fullt, de böjar väl blomma här med snart. Men Sverige ligger väl alltid före med en ca 2 veckor kanske.. Dessa är hos pappa. Jag va där förra veckan och utnyttjade lite sov plats. Så på morgonen innan jag åkte hem så satt jag ute och drack kaffe och bara luktade på allt som doftade.. Och de luktade så gott..

Jag skulle verkligen vilja ha syren på vår tomt, men jag vet bara inte vart jag skulle vilja ha de. man vill ha så mycket.. Men de gäller ju att man tänker efter både en och två gånger innan man planterar nåt så att man inte ångrar sig sen.

en kaffe i solen. Guuuud så varmt det var!! kändes som högsommar värme! Åh va jag längtar efter att få riktig sommar och att få bada!!!=)


Ja de va några bilder att bjuda på. Alla e väl nästan likadana, synd bara att man inte kan känna lukten genom data skärmen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar