tisdag 3 maj 2011

De blev ingen bra dag..

Ännu en bild från Norrland hos min farfar. Det är så fint att sitta och titta ut över älven. Det är så rofyllt. Jag längtar dit.
Min dag blev inte nå bättre idag. Känslig och grinar för inget när jag e ensam. Eller säkert finns de väl nåt jag gråter över, men de behöver bara va en liten sak som utlöser de.
Ikväll skulle jag tex hjälpa Jonas med att få på andra däck på en traktor, men när jag kommer dit är hans pappa där.. De va ju jag som skulle hjälpa, de va jag som skulle få lite tid med Jonas som jobbar hela tiden nu!! Men nej, ingen sa ett ord till mig så jag gick där i från, in och grina.. Va e de att gråta för egentligen..? Men man är tydligen inne i en känslig period, en neråt period. Jag vill att de skall vända upp.. Men jag har en känsla av att de inte vänder upp allt för lätt den här gången..=(

2 kommentarer:

  1. Hoppas inget allvarligt som hänt ? Hoppas det blir bättre snart, jobbigt att må så där dåligt ju ! Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej då inget allvarligt som har hänt.. Bara en massa man sparar och stänger in som sen kryper till ytan. Men nu börjar de kännas lite bättre igen=)
    Kram

    SvaraRadera