måndag 2 maj 2011

Fin fina katt....

Nu har jag sagt i flera dagar att jag skall släppa ut Wildah utan koppel. men jag har fortfarande inte klarat av det. Men kanske, kanske jag vågar göra det idag? vem vet? Men de e nog mest att jag e rädd för att hon skall försvinna.. De vill jag inte.. MEn hon kuslle säkert må bra av att få va ute med dom andra katterna. Lite mer plats att leka och få utlopp för all energi den här damen har...
Så ja, kanske jag släpper ut henne idag... =)

Igår va vi förresten på middag till Soltuna med en del av Jonas familj. Hans Farbror hade fyllt år så han bjöd oss på middag. 3 rätters.. Mmm så gott.. Och de är ju så otroligt vackert där.
Finström är förresten en väldigt fin och vacker kommun att åka igenom.. Lemland är tråkig att åka igenom, för det finns inget att se. Vägen är inramad av en massa träd bara.. Men Finström va väldans fin..
Nä nu skall jag gå ut och hänga upp min tvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar