måndag 16 maj 2011

Ett tag sen..

Titta va söt, den här gulliga koppen och blomman köpte jag för en vecka sen när medans jag hade bilen på lite lagning och jag och Mikaela fördrev lite tid.. Jag köpte två stycken, och jag tycker att dom va super gulliga!!!!=) Börjar ju bli sådana tider nu att man kan börja sätta ut lite blommor. Skulle behöva klippa våra rosor oxå, bygga en odlingsbänk, och köpa nåt träd och några bär buskar.. Önskar man vore miljonär. Men, om en måndag får vi 6 vekors lön igen, så då kommer det att kännas lite bättre.

Men nu är det måndag igen, jag håller på och städar hemma (försöker) men jag tröttnar så snabbt och så hamnar jag här framför datorn.. Hmm.. Skärpning nu fröken..!!
Men jag skall komma igång.. I helgen då, då va jag på Möhippa. Och de va riktigt roligt! De va en bra kväll.. Och tack och lov så mådde jag bra igår fast man hade hållit igång sen 14.30 på dagen. Bra att sprida ut alkoholen lite kanske=)

Nä nu skall jag fortsätta med min städning. Blogga får jag göra sen, när Jonas är på fotboll kanske. För då borde jag ha städat färdigt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar