tisdag 24 maj 2011

Härligt väder idag.

Imorse när jag åkte hem från jobbet så började det ösregna, och de kom mycket regn! Men de är ju lite skönt de med, sover lite bättre när de är mulet och dåligt väder. Men sen när jag vakande idag va de ju super fint väder.. Så dagens middag fick intas utomhus..
De blev en kyckling sallad... Och de va så gott!!!

I salladen hade jag: Grillad kyckling, broccoli, isbergs sallad, tomat, gurka, paprika, feta ost, lite pasta, lite olja och kryddor på det.. mums säger jag bara!!!!! Äter ju egentligen inte pasta längre, men idag fick de bli lite pasta iaf. Man kan ju inte va utan helt hela tiden heller=)

Efter middagen blev de kaffe och lite Ben & Jerry´s och de är ju så sjukt gott!!! Ännu godare blir det ju när man får äta direkt ur förpackningen=)
Var förresten till stan idag, och då passade jag på att sola lite solarium. Gillar det egentligen inte. Sist jag solade för ett år sen inför Mallorca resan såbrände jag ju sönder mig totalt. hade bara tur att de hann lägga sig lite innan vi reste. Så idag gjorde jag bara 12 minuter. Men de känns i huden ändå. Jag e ju så vit, och tydligen tar dom där solariumen på ordentligt för mig. För jag har inte bränt mig förut då jag solat solarium. Men men, jag tar lite i taget. Vill försöka få lite färg tills de är bröllop! Vi skall på bröllop den 11 juni så då vill man ju va lite sommar fräsch ju!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar