tisdag 3 maj 2011

Så var de en ny dag

(Bild från Norrland en sommarkväll i juli 2010, nere på farfars brygga)

Men så var det nu en ny dag idag. Får se vart humöret vill ta mig idag. Känner mig fortfarande nere. Måste komma upp, hatar att känna så här. Hatar att va ledsen och att gå med en klump i halsen. Tusen miljoner tankar som snurrar i mitt huvud. Jag vill sluta tänka! Jag orkar inte tänka mer. Men ändå kan jag inte sluta. Hmm

Nu tänker jag iaf göra mig i ordning och ta min lata rumpa till stan för att köpa kattmat så att mina små djur inte svälter.. Nåt hem lär jag oxå köpa.. Vill köpa nåt roligt åt mig själv. Men de får vänta..
Jag måste försöka ta mig på en shopping runda nästa tisdag, och de är på riktigt!
Sen sista helgen i Maj måste jag åka till Sverige för att försöka hitta e klänning. Vi skall ju på bröllop i Juni så jag behöver en klänning till det. Och det finns ju inget på Åland!
Så sista helgen i Maj tänkte jag ta en hel shopping helg, gå igenom Stockholm för där finns de många butiker, Kista vill jag oxå till. Vill köpa lite kläder att ha på sig nu i sommar, en bikini kan va bra att ha, sommar skor!!!! Och så klart prio ett med det besöket blir att hitta mig en klänning.
Nä nu måste jag skynda mig om jag skall hinna hem och fika med Jonas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar