söndag 1 maj 2011

Drömmer och drömmer....

Jag e en liten drömmare.. Har suttit och tittat på mina sommarbilder från förra året och lagt upp några på facebook. Gick igenom mina Mallorca album (har två, vanlig kamera och sen systemkamera bilder) Åhh jag vill så himla gärna åka bort..
Äta en hotell frukost, färsk pressad jucie. frukt, sitta och bara njuuta och känna hur den varma vinden smeker huden... Doften, synen, upplevelsen, ja allt de där vill jag åt. Jag vill se ett vackert turkos färgat vatten, vit sandstrand, fina somriga smycken av alla dess sorter.
Jag vill åka på utflykt, se och göra saker.. Ja gud va jag vill mycket...
Men som sagt just nu står en utlandsresa högst på min önskelista=)
Jag vill, Jag vill, Jag vill!!!!!!!
Om exakt en månad är det ett år sen vi åkt tillsammans till Mallorca....
Ett år sen.. Gud va tiden går snabbt.. De är alltså 1 Maj redan... Oj oj...
Sommar och semester väntar än och jag längtar, ja åhhh så jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar