tisdag 31 maj 2011

Shoppingtrip i Sverige..

Ja i helgen så va jag i Sverige för att hitta en klänning att ha på mig när vi skall på bröllop. Vi skall på bröllop om knappt två veckor nu. Så detta va min sista chans att hitta en klänning. Och jag hittade en efter ett antal timmars letande inne i Stockholm=) Herre gud va vi letade.. Till sist hittade min lillasyster en vacker sak som hängde på en skylt docka.. Fanns bara två stycken kvar. Och som tur va så passade en av dom och de va verkligen ett sånt ögonblick att jag nog inte behövde fundera nå mer på om jag skulle ha den eller inte.. För Den va super fina. Dock inte alls den färg jag hade tänkt mig. Jag hade velat ha en somrig korall färgad klänning. Men nu fick de bli en blå klänning.. En riktigt blå klänning.. Men de blir nog vackert, ny skor till de köpte jag och denna lilla väska fick oxå följa med hem. Den kan jag oxå ha på bröllopet. Och sen skall jag få hjälp att fixa mitt hår före bröllopet oxå. Så de blir nog kanon. Skönt att slippa göra sitt eget hår för en gångs skull..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar