onsdag 18 maj 2011

Fixat de fint.

Idag har jag försökt att fixa det fint på våran altan. Har köpt en massa blommor och planterat dom. Hade för lite.. (konstig=) ) Så Jonas va snäll och följde med mig till stan och köpte mer. Skönt att va två ibland så att vi båda kan ha lite åsikter om hur vi vill ha det.

Och jag måste säga att jag e riktigt nöjd!! Jag tycker att de blev jätte fint, och de blir säkert finare bara de får växa till sig lite. Hoppas nu bara att de klarar sig ute=/

Detta var dagens första plantering innan vi for till stan och köpte mer.. Tycker jag oxå va jätte fint.. Beröm till mig själv=)

De känns bra att ha fått plantera lite på höjden, de blir lite mer ombonat då på nåt vis. Dom två som e längst till vänster skall rama in våra fin utemöbler, och dom andra två får stå någon annanstans på altanen=) Där de passar=)

Nä nu måste jag nog fortsätta panik leta efter kläder till begravningen imorn. De jag hade tänkt ha e spårlöst borta!! Känns som att jag vänt upp och ner på allt men hittar de ändå inte.. Fuck!

2 kommentarer:

  1. Tack Carro=) såg att du oxå fixar fint! Du verkar va så himla påhittig och pysslig=)

    SvaraRadera