tisdag 24 maj 2011

Stads promenad..

5 hundägare och 9 hundar. Japp så såg det ut idag när Ullis plockade upp mig och hundarna och så for vi till stan för en hundpromenad.. De va ju så härligt väder, så de va riktigt skönt att få gå runt i stan lite.. Jonas och jag va ute och gick med hundarna när Ullis ringde, Gör dig klar jag kommer och plockar upp dig om 2 minuter=) haha lite stressigt så vi inte va hemma.. Men hon väntade så snällt=)

Ronja och Zack nere vid typ pommern. Som sagt de va riktigt skönt med en promenad. Synd bara att jag är på väg att få nackspärr.. De blir sakta men säkert värre.. De började inatt när jag va på jobb=/ fuck...



Nå jag får hoppas på att de känns bättre i nacken imorn. Men jag tvivlar på det just nu. Men jag hoppas iaf..
Nä nu måste jag hänga upp min tvätt och sen krypa ner i sängen. Vill inte sova bort hela dagen imorn. Skulle verkligen behöva storstäda hemma imorn.. En riktig stor städning.!
Nä godnatt nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar