onsdag 25 maj 2011

Fix och trix..

Jag gillar lila ja, vilket syns både inomhus och utomhus. När jag säger utomhus så menar jag i mina kruk planteringar.. =) Mycket lila, rosa och vitt.. Fin fint enligt mig..

I dessa har jag iår planterat märgärt (tror jag de hette) Får se om de kommer upp nåt. I den största har jag tidigare haft smultron men jag hade på känn att dom inte skulle växa upp i år.. Dom gjorde de förra året men de vart extremt lite bär på dom. Så nu åkte dom iväg. Och istället får de bli ärtor. Jag tycker att de är så sjukt gott att plocka ärtor på sommaren och bara äta dom som dom är!! mmmm längtar redan..
Jag längtar till midsommar oxå! jag är ju faktiskt långledig över midsommar.. Fy fan va härligt!!!!!! Göra v man vill utan att ha jobb ångest..

Skrivs ju förresten så mycket om mitt jobb i tidningarna nu så att man skäms ju för att jobba där!! De e så jävla barnsligt, och en massa mess i tidningen.. Nej fy fan, jag skäms för att de där är min arbetsplats. Tur fan att jag jobbar natt iaf, annars hade jag garanterat bytt jobb.. Dom på dag har ju fått nya scheman och dom e helt piss enligt mig. Förut när du jobbade helg så började man klockan 14. helt ok, för då kan man kanske hitta på nåt på kvällen och ändå va pigg på jobb sen. Men nu e de väl typ ingen som börjar klockan 14 längre. Nä skit dåligt!! Som sagt tur att jag jobbar natt, man lider ju inte av allt som försigår i huset på samma sätt.
Och på tal om jobb nu då så är det väl dags för mig att åka på jobb nu=/ nåja de är bara två nätter, sen e jag ledig 5!!!!!=) tjohoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar