fredag 31 december 2010

1 år som förlovade!!=)


Ja, för exakt ett år sen hade vi nyårsfest hemma hos oss. Va jag inte visste då va att min Jonas hade förlovningsringar till just den kvällen.. Jag kommer ihåg när alla skulle ut för att börja sjukta raketer. Då tog Jonas mig undan i ett rum och sa att jag skulle få bestämma ett datum. Antingen 31.12. 2009 eller 01.01.2010. Sen fick jag en svart ask i min hand.. Jag blev helt till mig!! Jag kunde verkligen inte ha blivit gladare.. Total lycka..
Men jag vågade inte öppna asken.. Men när vi stod där ute sen, vi och alla våra gäster och sköt raketer så öppnade jag asken. I låg två underbart fina ringar.. Som han hade valt ut helt själv. Jag älskade den från första stund. Varje dag detta år har jag tittat på ringen som nu mera sitter på mittt vänstra ring finger..

Jag valde datum och de blev 01.01.2010 eftersom att de va efter tolv slaget vi tog på ringarna.. Jag Älskar Jonas så himla mycket! Och jag är så innerligt glad för att han överraskade mig så där!

Så efter tolv nu då så firar vi 1 år som förlovade.. Men tyvärr på olika ställen. Han på sitt jobb och jag på mitt.. Trist men så är livet. Bara att bita ihop..=)

Jonas, jag älskar dig mest av allt och av hela mitt hjärta. Tack för att du finns i mitt liv och gör de så fint.. Även om vi har våra duster. Men vilket par har inte det?=)

Nä nu avslutar jag detta inlägg..

Gott nytt år älskling.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar