onsdag 1 december 2010

Skönt att va ledig..


Gud va det är skönt att få va ledig 5 dar. Ni anar inte=) Världens lyx..
Idag ahr jag haft en bra dag, tagit de lugnt, åt frukost i lugn och ro framför teven. Sen va jag ut med hundarna en sväng, gick och kollade va Jonas gjorde. Han väntade på slakteri bilen. Jag har aldrig sett hur det går till, så jag stannade med hundarna för att titta..
Känns ju lite hemskt när man vet att dom skall dö (inte hundarna då, utan korna) Men de gick ju fint och smidigt till. Sen gick vi in och fikade och sen begav vi oss till stan. Skulle kika om vi kunde hitta nya julstjärnor hem till våra fönstren. Och när vi hitta någar som vi tyckte va fina.. tror ni inte att dom va slut då..=/ åhh så typiskt.
Nå sånt är livet. Åkte runt och kikade men hittade inget. Blev middag i stan oxå..
Och nu ikväll har jag dammsugit, Jonas har fixat med belysningen uppe i sovrummet.. Sen blev de soffan och lite glögg och peppakaka..

Men nu börjar jag bli orolig.. Jag har ropat på Felis hela kvällen, men han har inte kommit hem. Jag har varit ut och letat och ropat. Men inget spår.. Felix är ju en katt som är väldigt pratig så oftast när jag/vi ropar på han så skriker han tillbaka.. Men ikväll har de varit helt tyst.. Jag blir orolig!!!!!! Var e han!!!!!?????????
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar