söndag 19 december 2010

4:e Advent

Ja tänk, de är redan 4:e advent idag! Sista ljuset är tänt.. Och de är nu bara 5 dagar kvar till Julafton. Har inte haft nån direkt stress inför julafton m,en jag känner att den nu sakta men säkert kommer krypandes.. Nå de blir som de blir.. Åker väl till Sverige på Onsdag skulle jag tro.. Vi får se... Måste hinna köpa julklappar när jag kommer till Sverige.

Idag när jag vaknade fikade jag och Jonas tillsammans. Sen tog vi hundarna och gick ut i skogen idag igen för att söka en gran.
Hjälp va SNÖ de har kommit!!!! I love it!! Men tung att gå när snön på vissa ställen gick upp till knäna..
Men guud så vackert de var.. De som snöat hela natten är ju pudersnö.. Och de ligger så tjockt och fint på alla grenar i skogen.. De kändes som en sago värld när man gick i skogen. Har ni sett Narnia??? De kändes nästan så, som när flickan går igenom garderoben och kommer ut i en snöfylld skog...
Jag kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag älskar snö och hur fruktansvärt mysigt och vackert jag tycker att det är!!!!
Jag skulle lugnt kunna sitta en hel dag och bara titta för att jag tycker att de är så vackert...
Låter kanske töntigt.. Men jag bryr mig inte=)

Jobbar iaf sist natten i natt. Sen är jag ledig 9 igen=) tjohoooo va de känns BRA!!!!!!!!! Lyx.....
Jag skall njuta!! De ska jag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar