torsdag 16 december 2010

Dålig sömn.

Idag fick jag nog nästan ingen sömn alls! jag sov så dåligt när ajg kom hem efter mitt natt jobb.. Somnade kasnek vid 9 tiden och sen vakande jag haltf förvirrad klockan 11 och tänkte gå upp, men Jonas påminde mig om att jag nog skulle sova vidare. Vaknade väl säkert 10 gånger! Så sen gav jag upp lite efter kl 13 och gick upp och fikade med Jonas.
Så de blev lite sova med tanke på att jag återigen skall jobba hela natten. men de klarar jag väl av. Imorn efter jobbet måste jag skynda mig till bilfirman för Mondeon skall in på lagning. Eller lagning och lagning.. Vi skall få fram rutan bytt eftersom att den sprack när jag va i Sverige sist!

har inte så mycket att skriva idag egentligen för jag ahr inte gjort så mycket. Kollat på bonde söker fru samt Maria Vern.. och slagit in julklappar.. Och sen hatar jag inlägg utan bild=)
Så nu sätter jag pungt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar