tisdag 14 december 2010

Härlig vinterdag


Det har varit en riktigt härlig vinterdag idag. Solen har skinit, de har varit lagom kallt. En sån här dag man alltid vill ha.
Skulle ha gått ut på en promenad när solen sken som mest, men precis när jag tänkte gå ut så såg jag att min lilla Kisse Felix va skadad igen=/ Hela klon är borta och sen ser de ut som ett skär sår mellan "tårna"
Typiskt.. Har tid till veterinär imorn.. Men de gjorde att vår promenad blev lite senare för sen kom Jonas in och så fikade vi.. Och sen fick jag med han ut på en promenad=)


Ronja och Zack


Sötisar, skönt med snö för då blir man väldigt busiga!!


Dagens Janni då. Köpte mig denna mössa från Indiska i Finland förra veckan.. Den va ganska skön. Jag brukar ju inte direkt gilla att ha mössa. Men man blir ju vuxen och inser att man ibland behöver ha en=)


Kvällen har annars varit lugn.. Inte mycket har hänt. Jag lagade lasange till middag.. De va gott.. Jag älskar lasange!
Och nu har jag även lyckats göra lite knäck.. Får se hur de blev då. Är lite orolig för att jag va för snabb denna gång. Jag gillar inte när dom blir för mjuka..
Förra gången när jag laga om de va förra veckan??
Så fick jag en del PERFEKT, men sen va jag tvungen att värma på eftersom att jag var för slö med all hälla i.. Och de som jag värmde på blev ju så klart hårdare.. Hmm.. Och så fick jag värma en 3:e gång och dom blev ju skit hårda.. haha inte lätt alla gånger..

Så vi får väl se va detta blir....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar