lördag 18 december 2010

Jultider.


Titta vilken fin burk Marie har dekorerat.. Super gullig!

Igår så va vi till Stefan och Marie på kalas för deras son fyller ett år om några dagar. Så vi va på ett års kalas=) Fick smörgåstårta och tårta.. Gott gott, synd bara att jag va tvungen att åka på jobb så jag hann inte vara där så länge.. Men en stund hann jag ju..

Hade väligt stressigt på jobbet inatt!! Ibland känns de mycket när man är ensam på en avdelning. Men jag har ju valt de själv nu så jag skall va tyst..
Skall snart slänga mig i duschen och göra mig klar för jobb.. Bara två nätter kvar nu sen e jag ledig 9 igen=) jag kan inte med ord beskriva hur lyxigt det känns!=)

6 dar kvar till julafton... ho ho, tiden går för snabbt nu!!=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar