tisdag 21 december 2010

Kisse under granen

Idag har vi tagit in granen, nu fattas bara att hitta julgrans pyntet... Var vi nu har lagt det?? Skynda, skynda! Imorn vill jag klä den, för jag åker ju till Sverige på onsdag morgon.. Hade först tänkt åka tisdag men jag insåg att jag aldrig hinner det..
Så de får bli på onsdag.
Men Felix har iaf hittat sin plats under granen.. De verkar va för mycket snö för att katterna skall vilja va ute! För de har ju kommit sjukt mycket snö!!!
Igår när jag skulle på jobb satt bilen fast och jag kom ingenstans, de bara slira. Så Jonas fick dra loss den med fyrhjulingen. Piss...

Idag då? har jag sovit några ynka timmar efter mitt vak. Sen åkte Jonas och jag till stan. Skulle se efter julklappar och hämta upp juklappar som va klara. Och lite andra små ärenden.
Vi kom hem ganska sent.. Så de blev att snabbt laga middag och Jonas tog in granen.. Och sen kom Smulle och Ullis hit på lite glögg och bulle.. Bytte lite klappar och fick prata lite.. Alltid kul.. Så tack..

Nu kasnke jag borde gå i säng så att jag kommer upp i tid imorn. Måste till stan igen=/ Skulle hellre va hemma men va gör man inte när man måste..

Så godnatt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar