fredag 31 december 2010

Nyårsafton...

Nyårsafton!! en vacker dag idag, som jag sov bort=) men jag vaknade gasnak tidigt idag ändå. Lite för kl 14 var jag upp.. =)


Så vackert när solen lyser upp vår snötäckta Ö.


Nya skidjackan.. Jag vet att lapparna är på.. Men nu har jag tagit bort dom..=)


Efetrsom att både jag och Jonas jobbar nu nyårsnatten så blir det inget firande för oss.. Men Smulle och Ullis kom över med några hundar och så tog vi våra två hundar och så ut i skogen.. Jonas gjorde upp en brasa så att vi skulle kunna grilla lite korv.. Myys.


En varsin öl fick de oxå bli.. Ingen skumpa på tolvslaget här iten så de fick bli en öl i skogen vid 16 tiden=) dög det med...


Zack ser lite nyfiken ut på elden. De är så mysigt att av ute när de är snö ute. på med en massa kläder bara.


Grabbarna grus fixar tillsammans..


Och sen blev de då lite grillad korv i skogen. Hundarna fick oxå lite nyårs korv=) Riktigt mysigt ute i skogen med trevlig sällskap..

Så på detta vis avslutar jag årets sista dag.. 2010 har bara sprungit iväg.. Får se om 2011 går lika snabbt=)

Men Gott Nytt År nu till alla jag känner och inte känner..

Hoppas 2011 blir ett lyckligt år med mycket skratt och roligheter.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar