tisdag 4 januari 2011

Du är Underbar!

Jag bara måste berätta va som väntade mig när jag kom hem från mitt natt jobb på morgonen efter nyårsafton. De va ju våran ett åriga förlovningsdag då.. Så när jag kommer hem hälsar jag i vanlig ordning på djuren, går på wc och borstar tänderna.
När jag sen går upp för trappan möts jag av ett varmt ljus. Min älskade har tänt en massa levande ljus i lycktor, och på byrån så står det en bukett med stora rosa rosor, en flaska jordgubbs bubbel fanns på avkylning och jordgubbar doppade i vit choklad! Samt en ny seriebox till mig=)
Tänk att min underbara fästman gjorde detta för mig! Jag blev helt stum! I sovrummet var det en massa ljus tända oxå.. De va så mysigt och romantiskt!! De va som en film. Guuud va glad jag blev.

Så där låg vi sen i sängen och skålade in det nya året och vår förlovning. Åt jordgubbar och pratade. Jag har de så bra. De kunde inte ha blivit bättre. Jag har väldens bästa karl! För det här trodde jag nog aldrig=)

Så mitt 2011 började riktigt bra med en mysig man vid min sida och sen kallade John Blund för några timmars sömn=)

Så Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar