lördag 29 januari 2011

Wildah


(Bilden har jag lånat från facebook av Ullis) =)
Så dettta är då alltså Wildah, en liten Birma/Ragdoll flicka som skall flytta hem till oss på måndag. Hon e så gullig. Jag hoppas att Felix och Mossa är snälla med henne när hon kommer.
Men de skall väl säkert gå bra..
Felix har förresten skadat sig igen=/ dyr i drift den där katten.. Får se om han måste till veterinär igen eller om de går över. Tur att jag hade smärstillande hemma som jag kunde ge honom nu ikväll när jag kom på var de va han hade ont. För han skrek när man lyfte han och så har hanlegat och gnytt lite idag.. Stackars lilla kisse..
Men nå ja Wildah längtar vi efter iaf=)

2 kommentarer:

  1. Hej Janni! Det var ett tag sen! :) Är Wilda ett nytt tillskott till familjen, hon är supersuper söööt ^^ Ha det så bra i alla fall, kram!

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja de va ett tag sen nu.. Men jo Wildah är ett nytt tillskott. Hon flyttar hem till oss ikväll.. Skall bli spännande.. Och lite kul med en till liten kissebäbis=)
    Kram

    SvaraRadera