onsdag 5 januari 2011

Hem Ljuva Hem

Ja va säger ni? är det inte fint? Så här ser de ut hemma hos oss på kvällarna. Huset lyser så vackert i vinter mörkret!! Hem ljuva Hem. Jag älskar det..

Ser så otroligt mysigt ut!
Idag har jag en riktigt drömmar dag. Ibland får jag sådana dagar då jag drömmer mig bort, skaffar mig planer, dock ganska kortsiktiga planer så att man inte skall behöva vänta så länge..
Detta år har jag bara två planer, men de e ju bara början av året så jag kommer nog hinna skaffa fler..
Den ena är iaf att vi skall åka till Österrike i Mars och skida.. De skall bli lite häftigt!
En plan långt bort är att vi tillsammans med några vänner i November skall åka till Globen och se Rihanna!! KUL!

Så de va händelse planerna för tillfälligt.. En annan dröm är väl att kanske åka utomlands oxå=) till ett varmt ställe..

En annan plan jag har är ju att jag skall börja träna ordentligt nu. Jag hakar på Mikaela så kasnke det är lättare att komma iväg om man har någon med sig=)
Så sommar 2011 jag har stora planer för en snygg strand kropp=) haha, se nu till att klara detta Janni!!!!!!
Inte ge upp så lätt och kämpa som ett svin.. och ha kul!!

Nä nu skall jag gå ut med hundarna och motionera=)
Vi hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar