tisdag 11 januari 2011

Ananas

Ikväll blev de lite ananas till NCIS. De är så gott med färsk ananas. Dessvärre så tycker jag att i min mun blir de sjukt starkt!! PÅ sidan av tungan, eller på båda sidorna av tungan känner jag att de börjar svida.. Kanske man e lite känslig? Eller kanske det skall va så? hur som helst så var de ett gott kvälls snacks=)

Imorn skall jag försöka gå upp tidigt.. Ska ringa några samtal på morgonen och sen skall jag ju till stan för att träffa Mikaela för en kaffe och sen skall vi ju träna.. mitt första träningspass för i år det.. Måste leta rätt på mina nya träningsbyxor.. köpte dom när jag va i sverige och jag har redan förlagt dom.. Suck.. De e jag i ett nötskal..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jag tror alla människor är lite överkänsliga av för mkt ananas, lite samma ämnen som kiwi i kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Ja de känns ungefär lika i minnen.. Både ananas och kiwi.. =)
    Idag tog jag bara en lite bit.. Mums så gott de va och de började inte svida=)

    SvaraRadera