onsdag 26 januari 2011

Dagen frukost (igen)

Japp dagens frukost fick igen bli en smoothie. Jag klarar nog inte av för fet mat på morgonen. Jag mår illa och får inte ner det.. Så de här passar bra. I med lite grädde så kasnke de duger.
Annars då, har ett enormt sötsug! jag längtar efter allt som är sött!!! Men de e väl så, kroppen är van med så mycket så de tar väl ett tag innan man vänjer sig av med det..
Inatt bokade jag och Mikaela in oss på nästa veckas Afropowerdance och Zumba.. Fan va bra vi är!=)
Imorn innan jobb kanske jag tar mig en sväng förbi där och kör lite på crosstrainer eller va de nu heter?=)
Då har jag ändå tränat 2 pass och 2 gym denna vecka.. Skall precis ge mig ut på en promenad oxå..
Det är så jätte fint väder idag.

Har lite dåligt samvete över att jag just slängde ut Felix, men han gör inget annat än att sova!! Igår sov han 18 timmar!! om inte mer... Och nu idag har han oxå bara sovit, han flyttar sig från olika platser om man stör honom. Så nu sist hade han gått upp och lagt sig rak lång i våran säng och solen gassade in på honom.. Han njöt! Och taskiga jag bar ner han och släppte ut han..
Men, jag e förvånad, Jonas har hittat två råttor! Tänk, har våran lilla fjärilsjägare gått och blivit riktig bondkatt??

Nä nu skall jag inte skriva mer.. Nu skall jag ut och njuta av solen.. För inatt börjar jag jobba natt igen, så då är de 5 dagar man sover bort.. Fast ok, jag brukar ha svårt att sova.. Jag har lätt att vända dygnet när jag går på ledigt, inga problem.. Men när jag skall vaka har jag svårt, de går super bra att va vaken på natten, MEN jag har skit svårt att sova på dagen!! Så man blir lite slut av det! Men men..
Nej ut var det=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar