tisdag 4 januari 2011

Promenad med Mikaela (va inte igår)

Yes idag (läs:igår 3/1) Så åkte jag och Jonas till stan. Han hade en del ärenden så han fick släppa av mig hos Mikaela. Vi hade bestämt dagen innan att vi skulle ses och ta en promenad.. Sagt och gjort så blev det en eftermiddags promenad i "stan". Skönt att röra på sig lite. För man känner sig så instängd när man jobbar natt.. Men nu e jag ledig två nätter. Sen två nätter jobb sen 5 lediga igen!!=)

Men hjälp va det snöade när vi va ute och gick. Till slut så såg vi ut som två snö monster!!=) Men de va skönt ändå..
Sen när vi kom hem till henne satt vi och kollade på resor och drömde oss bort.. Bilder på vackra stränder och fina ställen.. Det är ju underbart att för en stund drömma sig bort. Drömma sig bort till värmen, och goda drinkar och fina minnen.. Mikaela och jag va ju till Mallorca i juni tillsammans med de våra.. De va nice..
Åhh jag vill bort nuuuuu!!! =) Eller nä inte nu... För jag tok älskar all snö som vi har fått=)

Är förresten inte långt kvar nu tills vi skall till Österrike jag och Jonas tillsammans med hans bror och Farbror. Så de skall bli mycket spännande.. För dit har jag aldrig varit..

Nä nu är klockan mycket så nu är det nog hög tid för mig att uppsöka sängen.. Skall försöka komma upp i tid imorn så att jag hinner tvätta och dona på lite här hemma=)

Och Mikaela, vi ses snart igen.. Jag väntar på dig här=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar