onsdag 26 januari 2011

Våra djur minus en katt (som va inne)

Idag va jag så elak att jag väckte Felix hur hans skönhetssömn och slängde ut han=) sen när jag skulle ut med hundarna ville han med våld in men tvingade han va ute med oss en stund. Felix tror ju att han e en hund ibland. Gå man ut på promenad följer han ju med. Så här tog han täten=)

Min fina lilla kisse...=)

Min lilla fjärilsjägare har gått och blivit riktig rått jägare.. Har aldrig sett han ta annat än myror och fjärilsar. Så detta kom som en chock..

Bildbevis på va han tagit livet av.. Nu har Jonas fått sin bond katt!

Han e så fin mitt lilla skrik monster..

Lite sur för att hundarna sprang över honom så att han fick en massa snö.. Men ser verkligen sur minen=) Men han rör sig ju inte fast dom springer över han. .Utan han ligger ju bara=)

Fina Zack
Och Fina Ronja...

Vi gick en lång promenad idag, i det sköna vinter vädret.. Men tusan vilken tränings verk jag börjar få.. ho ho....
Men de e bra då vet jag att jag gjort nåt bra..
Nu göra mig klar för natt jobb..
Godnatt till er andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar