onsdag 19 januari 2011

Borde sova en liten stund....

Ja jag borde verkligen sova en liten stund. jag har varit vaken sen 07.30 imorse och jag skall jobba natt, så jag kommer inte att få sova fören 08.30 ungefär då jag kommer hem från mitt jobb. De betyder alltså 25 timmar vaken=/ usch!
Nå ja bara att bita ihop och hoppas på att jag får sova ordenligt imorn!

Felix har varit hos veterinären idag. Han blev kastrerad, vaccinerad, avmaskad och fick pälsen fixad (han började bli så tovig) helt otroligt att allt de där va billigare än när han får ett bitsår behandlat!! hmm.. Men nu stinker han kattkiss.. bara han inte lägger sig i soffan!

Jag va oxå till doktorn idag. Fick äntligen lite bra besked från min läkare. Min operation jag gjorde i höstas har gått som han hade tänkt.. Ganska kul att se hur en liten operation kan ändra så mycket! Från "miljarder" grejer till endast "några" få.. Man såg stor skillnad.. Så de va ju bra de..

Snart är de helg oxå. Jag är ledig och skall dricka lite alkohol=) Får se hur helgen blir att se ut.
Nu skall jag slappa lite framför teven innan jobb..

2 kommentarer:

  1. Gud va roligt med läkarbeskedet Janni!! Stor kram till dig :D

    SvaraRadera
  2. Tack carroe.. De va riktigt skönt att se!=) Kram

    SvaraRadera