fredag 7 januari 2011

Ett paln kommer lastat..


Om man skulle få sitta på ett plan till nåt roligt land nu=) bryta vardagen lite, se nåt annat, dricka drinkar i solen kasnke.. Snorkla, bada och upptäcka världen lite=)
Missförstå mig inte jag ÄLSKAR snö och vinter! Jag har inget emot de så länge som det är kallt och snö.. Idag är en dag då de visserligen är snö ute, men graderna ligger på nästan noll och de tycker jag är mindre kul. Blir så grått och trist direkt.. Men de har ju varit så jäkla vackert väder nu dom senaste dagarna så man måste väl kunna ta en sämre dag oxå.=)
Men då måste man får drömma sig bort lite oxå.. Till härliga stränder, katamaraner, sol och bad och en Mojito i handen=) och just som jag skrev detta tittar jag ut genom fönstret och ser hur ännu mer snö faller mot marken. Ok...

De blir ju utomlands i Mars.. Österrike.. Så jag får väl längta till vacker natur, snö och skidning. Och lite varm alkohol haltig dryck.. Låter ju nästan som en alkoholist.. Men ja ja=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar