onsdag 12 januari 2011

Min nya sommar doft!

Igår när jag pratade i telefon med Mikaela så hade hon just anlänt till Stockholm. När vi pratar en stund så säger hon bara högt vart hon går och så där. Så säger hon sen, nu skall jag gå in på Yves Rocher.. Ahhhh jag vill ha en parfym!!! (jag)

Min låssas mamma Anna fick en sådan av min lilla syster i julkapp (jag fick oxå men i vanlij, duchkräm, hudlotion, tvål och "parfym")
Men den där cocos parfymen luktar så gott, så otroligt sommrigt.. Ända sen jag kände lukten har jag velat ha den.. Och nu äntligen var de någon som hittade in i en sån butik. Så nu e den min.. Så nu kan jag lukta gott i sommar. Den luktar så oskydigt fint.. Konstigt förklarat kanske=) Men tack snälla Mikaela för att du köpte den till mig!!

Träffade som sagt va Mikaela idag, åkte och hämtade upp henne och så gick vi och tog en kaffe på Svarta Katten. Efter det så åkte vi till Avancia.. Skulle fixa ett nytt kort och träna.. Och vilken tur jag hade idag! (vi får det billigare från jobbet) så IDAG hade dom ringt från jobbet och ändrat villkoren.. Bara till de bättre.. Så nu får jag träna hur mycket jag vill för 29 euro i månaden.. Perfekt.. Och så fick jag en värdecheck på 30 euro som jag kan använda om jag vill köpa tränings kläder därifrån, eller om jag vill sola solarium, eller köpa nå protein pulver och skit.. De va ju riktigt bra.. Så tur att de va idag jag kom dit och skaffade nytt kort!!

Så idag blev då äntligen årets första gym pass avklarat! Nu är det bara att se till att forstätta!! Jag brukar ju ha lätt för at sluta med saker jag påbörjar..
Men som sagt har man nån att gå med så är de ju roligare.. Så nu kör vi!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar