tisdag 11 januari 2011

Dagens projekt.


Japp, dagens projekt har varit att sakta men säkert börja flytta in i min nya garderob.. Rensa lite bland kläderna och välja vad som får flytta upp, stryka lite skjortor så att om man vill använda dom är de bara att ta dom ur garderoben och använda de utan att behöva ställa sig och stress stryka..
Den översta hyllan tror jag får bli min sko och väsk hylla=) Perfekt..
Sen är de bara att försöka hålla ordning och reda i garderoben när man fått allt flyttat. Jag brukar iaf ha en tendens att stöka till den ganska snabbt..

Och Mikaela köpte en parfym till mig idag.. vilken tur att jag pratade med henne när hon va in i just den butiken i Stockholm=) En perfekt lukta gott i sommar parfym!! mmmm..

Ringde just till Avancia oxå för mitt träningskort är helt borta!!! Så imorn blir det nog att köpa ett nytt! Och ta sig en runda där inne med Mikaela tror jag..

Och en sak till... Om några veckor får vi en ny familje medlem!!!!!=) En liten Birma/Ragdoll flicka=) mysigt med en kattunge.. Men de blir sista djuret... Sen kan vi inte ha fler.. Men denna lilla varelse gjorde så att våra hjärtan smälte direkt.. Och sen har jag alltid varit sugen på en Birma.. Nu blir de ju en blandis.. Men den e lika fin ändå=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar