tisdag 11 januari 2011

Riktig frasse nu???


Ja nu ikväll fick jag ett samtal av min granne Alexandra.. Hon va ute och körde och såg Felix, långt borta.. Han har traskat iväg en bra bit hemifrån.. ohade inte fått fast han men han pratade med henne. (Felix är ju en skrikare)Så jag hoppade i bilen och körde dit dom va, hon va snäll och stod kvar där tills jag kom.. Och visst var de Felix.. Skit katt!! Fasen, jag vill inte att han skall börja vandra iväg.. Nu verkar han ha blivit riktig frasse. Så imorn blir det att ringa till veteriänern och boka tid för att göra "Kung Felix" till en lite mindre "man".. Knippsa bort kulorna då med andra ord..
Han skulle ju aldrig ha hört mig om jag hade ropat på honom. Och hur långt hade ahn dragit om inte Grannen sett honom när hon kom körandes...
Dumma dumma katt...
SÅ ett samtal imorn som sagt och boka in en tid!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar