måndag 24 januari 2011

Baksmälla---


Dagen frukost, en smoothie (vet inte hur det stavas) och ett ägg. Nu måste jag ta igeg för helgens alla synder=) Men jag visste ju om från början att detta skulle bli en syndar helg.
Så idag kör vi hårt igen på LCHF inget fusk denna vecka har jag bestämt mig för!! Och snart skall jag iväg till Avancia för att förbränna lite, synd att ingen har passligt att komma med=/

Helgen som gick då? I fredags var Jonas och jag ut med Smullisarna och åt middag på Dinos, drack vin och lite annat gott.. Hade en super trevlig och rolig kväll som vanligt med dom, Arken blev de oxå. Man undrar ju varför man går dit en fredag, lixom bara fjortisar ute .. Typ.. Men nu va de gjort.. Efter en del händerlser efter arken, så gjorde det att vi kom hem ganska sent..
Trött som ett as vaknar jag upp på lrödag efter att ha sovit i 5 timmar, bakis as hell=) Men de blev lite bättre sen när jag fått äta, ta en huvudvärks tablett, sovit lite till och sen tog jag mig en ordentlig promenad med min granne Alexandra.. Sen va jag redo igen..

Så lite senare på lördag kväll åkte jag in till stan och hämtade upp Mikaela och Fanny, sen for vi och köpte pizza som vi tog med hem till mig.
Lite vin, smirre och och många roliga skratt hade lördag kväll och natt att erbjuda.

Söndag blev en syndar dag i den mening att jag hade ostbollar hemma som skulle ha varit till lördagen.. Men dom slank in igår istället.. Så nu tar vi nya tag igen och denna gång, inget fusk den här veckan..

Jag tycker annars att man skall kunna ha en dag som man inte följer detta fullt ut, man måste få "fuska" för man lever bara en gång och för att man skall kunna hålla sig någorlunda nyttig så gäller det att du ibland kan ta dig ne fusk dag.. De är absolut min åsikt..

Nä nu skall jag göra mig klar för att åka till stan, känner för att köpa två nya blommor till köket. Sen tänkte jag köpa säsong 2 av One Tree Hill.. För de va tusan en bra serie=)
Sen handla lite mat, jag har varit duktigt och skrivit en lista för hela veckan vad vi skall äta.. Fan va bra jag e=)
Sen till Avancia och köra gärnet!

Så detta var min helg och nu vet ni va jag skall göra idag.. Have a nice day!!
Posted by Picasa

2 kommentarer: