tisdag 25 januari 2011

Afropowerdance & Zumba


Japp ikväll var jag och Mikaela först på Afropowerdance och sen på Zumba.
Det var första gången jag provade på afropowerdance oc de va helt ok.. Jag skall nog göra det igen. Men jag gillar Zumba bättre! synd bara att de va nå fel på ljudet idag. Är ju roligare när de är hög volym så att man känner gunget lixom=) idag va de så lågt att när de va över 40 pers inne i salen så hördes knappt musiken och de va lite slött... Men man körde på ändå.. Siter och väntar vid datorn nu på att nästa tisdgas pass skall släppas. Dom borde släppas vid midnatt och då skall jag norp en plats åt mig på både afro och zumba.. bra träning, och rolig.. Och så var det ju kul att jag hade nån att gå med ikväll!!

Så nu känns de bra i kroppen. Trött är jag oxå.. De är min sista lediga natt nu, sen har jag 5 nätter jobb igen.. Men nätterna brukar gå snabbt.. Just nu är jag väldigt glad för att jag bytte från dag jobb till natt jobb måste jag säga.. Jag är nöjd med mitt val!!
Nä nu skall jag kika runt lite innan passen släpps, sen släpa mig i duschen och sen i säng..
Så godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar