tisdag 11 januari 2011

Helgen som va...


Ja den här helgen som var så va ju första lediga helgen som Jonas och jag haft tillsammans på jag vet inte hur länge...
Oci vi hade en jätte skön helg.
På fredagen så lagade vi Tacos tillsammans och drack lite vin och satt och pratade. Tog oss en drink och badade lite bastu.. De va lite skönt de med.. Jag är inte så stort fan av bastubad om vi säger så.
När kvällen började lida mot sitt slut så tog vi med oss varsin mugg upp till sängen med varm choklad och Mintu, och sen kollade vi på tv en sväng innan vi sov.. Myspys..

På lördagen va vi till stan en sväng.. Jag fick en försenad julkapp vilket var sex and the city boxen.. Wohooo..
På kvällen sen blev de vin igen och sen laga Jonas middag åt mig. Han bjöd på Gräsand och rotfruktskaka.. Super gott!!!! De vill jag ha igen..

Och om ni bara visste hur skönt de är att få gå och lägga sig samtidigt med dne man älskar, få somna brevid varandra.. De är inget vi varit bortskämda med sen jag oxå började jobba natt..
Natt jobbet har som sagt både för och nackdelar..
Men vi får se efter sommaren hur jag ställer mig till allt natt jobb.. Ibland påverkar de mitt sociala liv för mycket.. Men att få va ledig 5 är ju helt underbar, till skilland mot att kanske få va ledig en gång i veckan.. Och så är de var tredje vecka på jobbet.. Så e du bara ledig 1 dag.. Och de är tungt.. Men som sagt vi får vänta och se lite. Just nu behöver jag tjäna lite mer pengar.. Jag vill ha in en massa på mitt sparkonto.. Jag vill ha en ordentlig buffert där!! Så är det..

Nä nu skall jag göra i ordning kvällens middag.. Idag skall jag för första gången i mitt liv göra en omelett. Får se om de är något vi gillar eller inte=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar