tisdag 25 januari 2011

Välkommen in i vårt älskade sovrum

Den här blomman köpte jag igår, jag har haft två gröna i samma kruka men båda dog efter nån vecka. Så får se hur lång tid det tar denna gång för mig att döda denna söta lilla blomma.?=)

Jag älskar verkligen vårat sovrum. Jag tycker att det är så fint!!! De känns lugnt och harmoniskt. PÅ ett vis önskar jag att jag skulle få bli sjuk så att jag utan dåligt samvete kunde va i sängen HELA dagen!! Ok inte kul att va sjuk, men ni förstår säkert va jag menar ändå..

Ganska stor garderob, den går längst hela ena vägen. Perfekt med speglar oxå för det gör så att rummet känns mycket större. Och vem vill inte ha ett stort master bedroom=)

En liten tv blev de i sovrummet oxå=) Ganska skönt även om vi inte tittar på den så jätte ofta.

Sängen. De som saknas nu i detta rum för att göra de lite mer personligt är att jag vill ha upp det vita ramarna och sätta in några fina kort i dom.

En super gullig ljuslyckta som Jonas fick av nån som lånar nån hage eller nåt sånt?=)



Så detta va vårt sovrum, en bild försvann och jag är inte så teknisk så de får va.. Men en än gång. JAG ÄLSKAR VÅRT SOVRUM!!!!

2 kommentarer: