tisdag 4 januari 2011

Ett Nytt År med nya förväntningar.


Ja, så var det som sagt va ett nytt år igen då... Ett år med nya utmningar, va nu det kan va för det vet man ju aldrig. Jag hoppas och önskar iaf att det blir ett bra år med mycket kärlek till mig själv och mina nära och kära!
Nått nyårs löfte då? Jag brukar inte ge sådana.. Men kanske jag skall ge ett i år, så kasnke man blir lite motiverad.. Ok jag gör det.. JAg vill gå ner lite i vikt.. Så va gör jag åt det? Börja tänka om, ändra lite matvanor, även fast vi äter ganska nyttig mat hemma, men de finns väl alltid något man kan bättra sig på.. Och sen de viktigaste av allt, röra på mig lite mera.. Nu jävlar skall jag kämpa på=) Nu skall de överflödiga förbrännas. För snart är sommaren här igen och då vill man ju va lite fin..

Och så vill jag ju va snygg för Jonas=) Så nu var det sagt...
Nu e det bara att börja ta tag i det!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar