onsdag 22 december 2010

Granen är nu klädd.


Ja nu är granen klädd. Jonas och jag klädde den idag.. Synd att jag måste åka ifrån den imorn redan (onsdag) Men jag får väl njuta va den när jag kommer hem sen..
Som sagt åker ju till Sverige om några timmar. Jag hade planerat att ta morgon båten. Men jag har inte packat och jag e snuskigt trött! Jag tror inte jag kommer orka stiga upp klockan 06.00.. Jag har haft ont i huvudet hela dagen.. Nå de är väl inte mer än att jag tar andra båten.. Måste kolla när den går bara. Vi får se hur jag gör..
Borde packa mina saker nu iaf.. Så att man är färdig!!
Jag lär mig aldrig, jag är jämt i sista sekund.. MED ALLT!! Men tvärr är det lite så jag fungerar.. Ful ovana..

Nä om man skulle ta en varäk tablett och sätta igång då..
Skriver säkert inte här nå mer fören efter jul skulle jag tro..

Så God Jul till er som läser..
Vänner, familj, främlingar=)
Posted by Picasa

2 kommentarer: