söndag 12 december 2010

Rihanna konsertbiljetter!!!!!


(Bild lånad av google)

Ja fy tusan va glad jag är!! Jag fick tag i konsert biljetter till Rihanna nästa år!!!!!!! Jag såg på aftonbladet att som skulle släppas och jag hade bestämt mig att ta en biljett fort som fan.. Men..... tror ni inte att jag glömde bort det HELT..
Gick in på facebook via mobilen när jag va på lilla systers volly match och då.. då ser jag att jag fått ett inlägg i min logg.. Fick du tag i biljetter??
Aaaahhhhhhhh faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag hade glömt bort!!!!!!
Så direkt när jag kom hem slängde jag mig på datorn. Lät datorn söka fram biljetter som fanns kvar.. Stå plats.. Ok visst, fan de får duga bara jag får gå..
Sagt och gjort, klickade hem två biljetter en till mig och en till Jonas=)
Ok de är nästan ett år kvar.. 11 månader.. men de går snabbt, nu har jag nåt att längta efter och se fram emot.. Jag älskar känslan av att veta att man har nåt roligt att längta efter.. De gör mig glad!!!
Så nu e jag helt enklet bara glad!!!!
Posted by Picasa

1 kommentar: