måndag 30 november 2009

Belysning!


Kolla va fint Jonas har gjort med huset! Alltid svårt att fånga det fina på bild, de känns ju alltid finare när man tittar på det på riktigt. Jag tycker verkligen att det är jätte fint. Mysigt..
Jag där emot har haft lite problem med min julgardiner. Just nu e jag bara trött på allt va julgardiner heter. orkar inte skriva och berätta vad som är fel. Klockan är mycket och jag skall upp tidigt imorn. Marica och jag skall till Sverige, Uppsala och IKEA=) se om man kan hitta nåt fint där imorn då.. Hoppas!

Nej nu måste jag ta natt om jag skall orka upp..
Godnatt
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. ser mysigt ut :) Skulle gärna komma o titta nån gång hur ni har det, man blir inspirerad när man ser dina bilder... :D

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen.. Bara att höra av dig så kan jag bjuda på en kopp kaffe och liten rundvandring=)

    SvaraRadera