onsdag 4 november 2009

Mitt fina hjärta.


Åhhh ett sånt här hjärta har jag varit ute efter en längre tid! Och idag av en slump gick Jonas och jag in i en affär. Och DÄR FANNS DET=) tusan va glad jag blev. Så jag köpte två. Vill ha ett i varje litet fönster i fin ingången. De kommer att bli jätte tjusigt=) så nu är jag glad att jag hittade dom. Skulle ha köpt jul gardiner idag ox men dom hade inte ens kommit in.. Hur kan dom skicka ut reklam med gardiner som inte ens finns i butiken? va? Nå ja, dom trodde att dom skulle komma om några dagar.. Hittade även julgardiner till köks fönster idag. Men jag hade ju inga mått så nu ikväll skall jag väl mäta fönstret så att jag vet hur mycket tyg jag skall köpa.. Vill ha vill ha vill ha... Jag vill att de skall va jul nu! jag vill börja pynta.. Men imorn skall jag och Tiina på en krans bindrar kurs. Så då får jag kanske göra mig en jul krans. Så småningom borde man börja med julkort oxå.. Men lite kan jag nog vänta med de. Vill ju inte börja allt för tidigt. Men i mitten av november kanske de är mer tillåtet att börja med sånt?=)

Och på tal om nåt annat idag är de grymt kallt ute!!! Hade inte räknat med de.. Lite snö föl de oxå från himlen idag oxå. Måste nog få på vinter däcken snart. Man vet ju aldrig, en vacker dag vaknar man upp med massor av snö och sommar däck. Ingen trevlig kombination.
Nej nu skall jag ta en huvudvärks tablett. Har ont i huvudet. Lägga mig på soffan och se om de finns nåt bra på tven..
Ha en fin kväll=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar